Skip to main content

COUNTDOWN


Countdown gaissss. Woww! Seketul mira buat countdown utk last payperrrr. Hahahahaha bukan apa. Aku saje je senanya. Aku mengantuk ni tahap tkleh nak bincang dah. So, aku nak hapdated blog. Kuikui. Aku tengah study subjek hubungan etnik ni. So, no wonderlah aku mengantuk sebb subject ni subject membaca. Adik beradik dengan sejarah lah ni. Kalau datang mood ngantuk dia, memang takleh nak bincang, duduk meja minum kopi dulu. Haaaa ((cet, ayat dalam movie polis evo)).
Sekarang aku masih memikir samaada aku nak tidur atau teruskan study. Sepatutnya malam ni aku study electric circuit supaya tak mengantuk. Yaaaa itu subject kira-kira. That's why lah aku tak mengantuk. Tapi ada certain orang dia akan mengantuk bila buat subject kira-kira. As for me, subject membaca tulah ubat tidur ((ehhh, ye ye je hengko ni! )) eh, betul ah! Pantang buka buku sikit mesti mengantuk. Bukan mesti, WAJIB mengantuk. Kahkah. Kkk aku cau dulu.

Comments

Popular posts from this blog

RESULT FINAL

Result final dah keluar. Bila result keluar je, berderetlah ws masuk tanya dapat berapa. "Weh! Kau dapat berapa?" "Dapat brape?" "Brape?" "Dekan tak?" *ni paling kejam aku dapat. Hahahahaha nomal ah tu kan? Bukan setakat kat ws je tau. Siap mention kat twitter. Sepatutnya aku off data tadi. Takyah jawab soalan dorang. Hehe

BERHABUK

Assalamualaikum wbt and hi guys! Dah lama sangat tak hapdate blog ni. Ada je entri tapi semua dalam draft. heheheheh. Will update soon! Stay tuned :) Xoxo.

SEMESTER BREAK STARTED!

Assalamualaikum and hi guys! Actually my semester break started on 26 June ((3 days ago)). I dont have time update any entry since i got lots of thing need to be finish. End of semester 2. 3 semester + internship semester left. Before semester break start (in final weeks), i trying so hard to find something that i can do at home instead of working and kemas rumah for Hari Raya. So here, what i got; Tadaaaaa, so this is what i got for this holiday. hehehe