Skip to main content

FINAL DONE, PART 1 DONE.


Alhamdulillah. Dah habis paper sooo, sem break is begin! Hahahahhaha kali ni entry aku panjang sikit ah. Okay.  Part 1 done. Ada lagi 4 parts yang tinggal. Tabahkan je hati.  Dah nama pun belajar. takde yang senangkan? Lagipun aku yang memilih untuk belajar kos killer ni. Okay, since aku masuk first sem ni, aku tak penah cite lagi pasal pengalaman aku  kat UTeM ni.  Haaaa, here we gooo!


Okay, first aku masuk UTeM ni, masa daftar lah aku tgok list nama ada 8 orang je perempuan. So aku dah standby dah mental aku sebab akan ada 2, 3 kali ganda laki berbanding perempuan. Sekali, haaaa class aku 53 orang. Taklama lepas tu, sorang chinese keluar UTeM sebab dia dapat tawaran dekat IPG. So, dia pilih untuk  tinggalkan kiteorang instead of dia stay kat sini. ((hahahahahah cedih ngat.)) Takpelah rezeki  dia dapatkat sana. Kiteorang pun tinggal 7 orang perempuan yang masih meneruskan misi ni. heheh. Alhamdulillah, dorangni memang pandai pandai belaka. Jujur aku cakap, aku ni takpandai sangat. Jadi, bila tak pandai kena tebalkanlah muka untuk bertanya even soalan bodoh. Well, kau kan belajar, buat apa nak malu. kan???? Dorang ni banyak tolong aku. tahan dengan perangai aku yang kekadang koyak. hahahahahha. Alhamdulilah, thanks Allah.



Ni gambar masa first masuk ((2orang budak perempuan balik dulu))

so far dorang okaylah. Boleh lepak samaaa. sama sama masuk air. So aku pun takde hal ah. Sebab aku jenis tak kisah kawan dengan budak lelaki. Sebab dorang ni jenis open minded dan jenis tak simpan dihati. Cehhhhh. Dorang pun majoriti yang pandai pandai sampai aku sendiri rasa insecure. Haaaa, nampak tak kepandaian dorang tu. Tapi aku pikir aku nak belajar je jadi, aku tak kisah. Jap, nak lanje gambaq sat.

Malam New Year gaissss, Nak overnight tapi hujan rahmat kat Melaka pada tahun baru :)


Masa lepas habis final tadi, Heheh


Yayyyy, girls in 1DEK! ((abaikan manusia yang dibelakang tu. fokus kat kiteorang je okay?))

Actually, girls class aku semuanyaaa rabun. HAHAHAHAHAHA cuma ada yang pakai lens dan yang pakai on/off jee. 

Haaaa tu je aku nak cite. Take care gais, see u in next semester! I'll be miss u guys. Kini debaran untuk result sem 1 sudah bermula. In Sha Allah, all is well. Semoga semua orang dapat dekan. aamin :)

Semoga Nur Zaidhatul Zamira bt Zamri cemerlang untuk result sem 1 ni. aamin :) 

Comments

Post a Comment

just leave your comment :)

Popular posts from this blog

SEMESTER BREAK STARTED!

Assalamualaikum and hi guys! Actually my semester break started on 26 June ((3 days ago)). I dont have time update any entry since i got lots of thing need to be finish. End of semester 2. 3 semester + internship semester left. Before semester break start (in final weeks), i trying so hard to find something that i can do at home instead of working and kemas rumah for Hari Raya. So here, what i got; Tadaaaaa, so this is what i got for this holiday. hehehe

NEW SEMESTER BEGIN

Hi gaisss! Sorry sebab dah lama tak update blog. Hehehe since masuk semester baru ni haaa. Actly dah seminggu 3 hari dah start semester but kat hostel internet LEMBABUNNNN HAAA. Tu yang tak dapat nak update tu. Okay. Aku masuk hostel ingat masuk  bilik yang sama. End up aku dapat bilik lain sebabnya bilik yang sem lepas rosak i mean mozek kat bilik pecah.