Skip to main content

FINAL EXAM PART 2


Assalamualaikum and hi guys!


*abaikan duit syiling yang berderet kat tepi tu 

Sebenarnya tengah study tapi curi curi update blog. Heheheh. Tadi ada nampak student dah packing bag untuk cuti semester......... bestnya. Manakala, aku masih berbaki 3 paper pd hari khamis straight

sampai hari sabtu :') pastu semua paper killer. Allahu. Pastu memang mood, mood raya lah. Study sambil dengar lagu raya. Boleh kan? Hahahaha. Okaylah tu je rasa nak update. Wish me luck!

Xoxo.

Comments

Popular posts from this blog

RESULT FINAL

Result final dah keluar. Bila result keluar je, berderetlah ws masuk tanya dapat berapa. "Weh! Kau dapat berapa?" "Dapat brape?" "Brape?" "Dekan tak?" *ni paling kejam aku dapat. Hahahahaha nomal ah tu kan? Bukan setakat kat ws je tau. Siap mention kat twitter. Sepatutnya aku off data tadi. Takyah jawab soalan dorang. Hehe

BERHABUK

Assalamualaikum wbt and hi guys! Dah lama sangat tak hapdate blog ni. Ada je entri tapi semua dalam draft. heheheheh. Will update soon! Stay tuned :) Xoxo.

SEMESTER BREAK STARTED!

Assalamualaikum and hi guys! Actually my semester break started on 26 June ((3 days ago)). I dont have time update any entry since i got lots of thing need to be finish. End of semester 2. 3 semester + internship semester left. Before semester break start (in final weeks), i trying so hard to find something that i can do at home instead of working and kemas rumah for Hari Raya. So here, what i got; Tadaaaaa, so this is what i got for this holiday. hehehe